Skip to main content
Werkwijze
Onze werkwijze in 7 stappen

Bij Hardeveld draait het om het creëren van een inspirerende en vitale werkomgeving. Wij zijn al jarenlang specialist op het gebied van kantoor- en projectinrichting; van thuiswerkplek tot gehele afdeling of organisatie. En dat zie je terug in onze werkwijze.

Onze werkwijze in 7 stappen:
1.    Inventarisatiefase
2.    Presentatie ontwerp
3.    Brainstorm materialen
4.    Offerte
5.    Verbouwingswerkzaamheden
6.    Inhuizen en Monteren
7.    Werkplekadvies

STAP 1: Inventarisatiefase
We bespreken je interieurvraagstuk en geven je deskundig advies hoe we dit kunnen bereiken binnen jouw bedrijfscultuur. We brengen in beeld hoe je inrichting kan bijdragen aan efficiënt werken en gemotiveerde medewerkers.


STAP 2:Presentatie ontwerp
Vanuit de inventarisatiefase maakt onze interieurarchitect een vlekkenplan en/of een 2D/3D ontwerp die we je presenteren. We adviseren je over ergonomie, vitaliteit, kleur, verlichting, stoffering en beplanting. Aanpassingen zijn nog mogelijk.

Presentatie ontwerp HV



STAP 3: Brainstorm materialen
Na goedkeuring van het ontwerp gaan we verder in op het ontwerp door met elkaar de definitieve materialen, kleuren en stoffen te bepalen. We geven ook advies over de juiste accessoires voor extra sfeer. 

STAP 4: Offerte
Op basis van de definitieve keuzes werken we een offerte op maat uit. Na akkoord wordt de bestelling in werking gesteld en staat onze projectleider voor je klaar gedurende het hele project. 

STAP 5: Verbouwingswerkzaamheden
Wij kunnen je volledig ontzorgen door ons de verbouwing te laten begeleiden. Van ruwbouw, afbouw, interieurbouw en verlichting tot stoffering, signing en raamdecoratie. Dit doen we samen met onze vaste partners. 

Inhuizen HV

STAP 6 Inhuizen en monteren
Als de verbouwing gereed is komt ons vakkundige montageteam het meubilair inhuizen en monteren. 

STAP 7: Werkplekadvies
Voor een optimaal resultaat verzorgen wij een interactieve voorlichting over vitaal werken en stellen wij meubilair persoonlijk in.